söndag 6 september 2009

Om möblerat i vardagsrummet.

Hejsan i dag är det söndag och vi har bara varit tillsammans.
Grabbarna och gubben håller på att bygga en koja så det har väl blivit lite av det också idag, medan jag har stått som en extra hand. Byggandet får ju gubben göra då jag inte är så duktig på det. Bilder kommer senare.
Då vi nu snart ska köpa en ny tv, börja jag och fundera på var vi skulle ha den, vi har ett svårmöblerat vardagsrum då det har varit två rum tidigare så dom är inte lika formad.
Men jag bestämde mig för att soffan skulle få stå där den stod, men vi behövde nån till sittsplats så min stol fick flytta fram till soffan och en liten folölj från över våningen fick ta dennes plats. Så här ser det ut nu iallafall.



Vart riktigt nöjd, så nu ska vi bara hitta en bra platt tv till bra pris. Ha det bra kram jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar