söndag 20 september 2009

I mitt hjärta.......

..... finns även en kärlek till retro och idag visar jag två bilder av mitt porslin i retro stil. Min lillebror har levt ut sin kärlek till retro fullt ut och då man kommer till hans stuga är det som att komma tillbaks till 70 talet med brunt och orange. Nästa gång jag åker till honom ska jag försöka komma ihåg kameran.


Kopparna på bilden är från min mamma som hon hade när hon var ung. Idag ska jag iväg och dansa, jag ska börja en buggkurs eller en vidareutveckling av bugg som tydligen heter ohej ska bli kul att prova. Ha en underbar vecka kram jessica

3 kommentarer:

  1. Lovely china! 70 aren't my favourite years but your green and white stuff are very nice!
    Happy Sunday afternoon!
    Vale

    SvaraRadera
  2. Hejsan!
    Tänk, att man kan ha så olika smak... Det någon tycker är jättefint, tycker någon annan inte alls om. Jag har lite svårt för retro-stilen... Gillar inte 70-tal... (Hoppas du inte blir ledsen...!)
    Vad kul att dansa!
    Ha en bra vecka, du med!
    /Sari

    SvaraRadera
  3. vilken härlig bild på stugan med snö

    SvaraRadera