söndag 13 september 2009

Höst blommor

Hejsan ja då har det hunnit blivit söndag och helgen är på väg att ta slut, det har varit en trevlig helg där kojbygge och kalas har stått på schemat. Medan jag och mellersta var borta på kalas fixa gubben min lite fler plankor till kojan med den yngsta. Bilder på kojan kommer sen nångång.
Men jag har också köpt lite höstblommor till framsidan och det ser ut så här nu. Ljung och enris tycker jag är så fint, det blev vanlig ljung på utsidan och en vit i mitten.

Lite mer enris
Ja vad heter den här nu då ja en blomma hihih


Å så lite tallris och plastblommor. Imorgon är det dax för skolan igen hoppas alla har haft en bra helg och att ni får en underbar vecka kram Jessica



4 kommentarer:

  1. Vad fint du har gjort ute.
    Hoppas att du får en bra dag i skolan.
    Kram Carina

    SvaraRadera
  2. Jag har också inhandlat lite ljung som jag tänkte ha i en kruka vid entrén. Sommarblommorna börjar se lite trista ut nu...
    Vad fint att ha lite enris till!
    Ha en bra vecka! /Sari

    SvaraRadera
  3. Very nice Autumn flowers you have!!! Lovely new look!
    Wish you a nice new week!
    Vale

    SvaraRadera
  4. Vad vackert! Det drar ihop sig för mig också att byta till höst härute i trädgården.

    kram

    SvaraRadera