söndag 6 november 2011

Det hände för sex år sedan...

Då är det lugnt och tyst i huset barnen sover och gubben är och spelar innebandy. Imorgon fyller min lillkille 6 år. Tänk vad tiden går fort. Tycker det var nyss han kom med mycket och tjockt svart hår:-) Såg ut som han hade en mössa på sig. Fick klippa hans lugg första gången vid fyra månader. Jag sitter här nu och tittar på kort från när han var liten, blir lite blödig då barnen fyller år. Jag njuter även av lite chockladkaffe, fick coffee mate av min vän Miriam då vi var i England och jag kan bara säga att det smakar så bra.
Tänkte även bjuda på två bilder av lillebror och mina grabbar då de skall iväg på discot vi hade i fredags för Max.

Dom kan leva sig in i rollerna dom:-) Men nu är halloween slut och jul längtan börjar bli starkare. Tänk att baka pepparkakor, alla goda julgodisar, glögg julmat mm Ja jag älskar verkligen jul. ha det bra och va rädd om er kram Jessica

1 kommentar:

  1. Så trevligt att de tycktes om! Grattis till Max på hans stora dag!

    SvaraRadera