måndag 28 november 2011

Ny vecka

Ja då har en ny vecka börjat och det har varit en helt fantastisk helg, med goa vänner, mycket skratt, go mat lite kärlek, mys och spa och så en massa shopping. Har bara två julklappar kvar nu blev en liten miss i planeringen då jag trodde jag hade köpt lika många till alla barnen men två till skall införskaffas:-)
Dagen har jag först tillbringat i yngsta sonens förskoleklass då han ville att mamma skulle följa med och se hur han hade det på skolan och självklart följde jag med honom:-) Sedan blev det en promis för mig och vovven. När barnen kom hem från skolan passa vi på att leka lite i snön. Ja tänk va härligt det är med snö man blir som barn på nytt. Passade även på att ta in lite av naturen och dekorerade sovrummet med en gran topp med lite småkottar på. Så det blir lite juligt i sovrummet också.
Sen blev det lite varmglögg och städning inne. Jag har även klätt om våran säng. Har ju retat mig på alla olika färger och mönster och så här ser den ut nu.
Den såg ut så här innan
Vart riktigt nöjd. lite mindre olika mönster:-) Så nu ska det bara införskaffas lite fler kuddar så blir jag riktigt nöjd. Hoppas alla hade en riktigt trevlig första advent igår och att ni har en bra dag imorgon. Va rädd om er Kram Jessica

1 kommentar:

  1. Hej, gulliga Jessica!

    Oj oj oj vad fin sängen blev. Jättefin kista framför den också.

    Ja, vad gör man inte för sina underbara barn.

    Kram Inka

    SvaraRadera