onsdag 30 november 2011

Små bokstäver i vårt hus

Det är väl ingen nyhet att jag har en förkärlek till bokstäver och ord i vårt hem. de kommer i olika former och idag bjuder jag på två bilder som visar min förkärlek. Den första är från min ena sons rum och den andra är från min dotters rum.
Annars så har dagen rullat på som vanligt en onsdag med jobb och skola, sedan hem hämta barnen och iväg på julle och judo. Moa har uppvisning på Lördag och hon är riktigt nervös. Har aldrig riktigt varit det tidigare men i år känns det riktigt jobbigt för henne nästan så hon inte vill vara med. Så det blir en lite knivig sits för mig, man ska ju uppmuntra dem att våga för att vinna över sin rädsla men man vill ju inte tvinga. Men har lovat att jag ska vara närvarande på alla föreställningarna dom har tre samma dag och sen har jag sagt att jag kan stå å skrika så hon tycker jag är pinsam så tänker hon inte på hur nervös hon själv är:-) Hihi skulle just vilja se det, jag som själv är lite blyg av mig. Men jag vet att det kommer gå bra för henne. Ha det bra nu å va rädd om varandra kram Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar