tisdag 10 januari 2012

Fjällstuga bokad

Tisdag och en intressant dag på jobbet har fått en del information om framtids planer med hemsjukvård men på många vis vart det nästan snurrigare nu än innan träffen. Se om vi får nån klarhet imorgon. Idag bjuder jag på bilder av mina nya kuddar, har fått dille på kuddar och vill helst ha massor i soffan.-) Tänk hur man är.

Sedan bjuder jag även på en bild av stugan som vi nu har bokat. Det är den stugan vi brukar åka till i Sälen men som alltid brukar vara bokad i slutet av veckan då vi vill åka.
Så vi tänkte inte boka den iår för vi vill ha en hel vecka. Men så låg den ute på blocket och var ledig hela veckan. Så sagt och gjort bokade vi den och så lyckades vi lura med en annan familj.

Det ska bli riktigt skoj i år då våran och den andra familjen funkar så bra tillsammans. Mamman är en av mina bästa vänner, pappan är en av min mans bästa vänner och dottern är en av min dotters bästa vänner. Den andra familjen har även en son som är mycket äldre än mina grabbar men mina grabbar älskar honom, så även dom är supernöjda. Så tack familjen Hildingsson/Buvik för att ni följer med ska bli skit kul.

Detta gör att mamma stannar hemma i år så då har vi ev både mamma och svärmor som kan ta hand om vår fyrbenta älskling.

Så nu har vi något att se fram emot:-) Ha en bra kväll och va rädd om er Kram Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar