måndag 13 juli 2009

båtresa med barnen

Förra veckan var jag och min mamma och barnen på en båtresa, vi hade som jag nämnt i tidigare inlägg väldigt trevligt. Å här kommer lite bilder därifrån.
Här har vi mina tre godingar och mormor i hytten. Ingen båtresa utan dans och det var ju barn disco med danstävling som vi tyvärr inte vann.

Min minsta som dansar loss på dansgolvet.

Lite mellanmål





Å så zillah och totte som vi såg både på ditt resan och på hem resan, och min mellersta levde sig in i föreställningen som ni kan se





zillah och totte



Ja det var jätte roligt och det fanns både hoppslott och bollhav, vi spela pippibingo, åt gott och hade det jätte kul.
helt klart att det blir en båtresa till nångång i framtiden. ha det bra kram




3 kommentarer:

  1. Oh great! What a nice trip you had and how beatiful are your kids!!!!
    Big hugs
    Vale

    SvaraRadera
  2. Vad mysigt ni verkade ha det. O de har ju rätta rörelserna i sig. Lik mamma :-)
    Må så gott o ta hand om er.
    Kram C

    SvaraRadera
  3. Vad trevligt ni har haft det.
    Jag har en kudde kvar för tillfället. Men den är vit med en svart sommarflicka på.;-) Kramis

    SvaraRadera