söndag 19 juli 2009

Söndag

Ja då börjar helgen gå mot sitt slut. Det har varit en trevlig helg, Fredag jobbade jag till 21,30 sen var jag ut på dans och det var riktigt roligt. Jag fick dansa en hel del så jag fick gå ut och lufta mig då det var damernas hihihi.
Sen på lördag var jag och grabbarna till ikea och handlade lite.
På kvällen hade vi ett par kompisar på middag och utavdom fick vi detta fina ljusfat.


Jättefina vita snäckor, vi satt och drack lite vin och hade det trevligt och sen cykla dom hem på kvällskvisten.
Idag har vi bara varit hela familjen åkte en sväng till stan och åt därför lunch med farmor och farfar. Sen har vi varit hemma och fixat lite.
Jobbar imorgon och fyra dagar sammanlagt denna vecka. Men har sen långhelg hihi.
Ha det så gott nu allihop kram jessica

2 kommentarer:

  1. Vilket fint ljusfat. Hoppas ni hade en trevlig resa till IKEA igår o att du hittade det du var ute efter.
    Ha det gott.
    Kram från en som börjar jobba igen i morgon.

    SvaraRadera
  2. Hej, gumman!

    Vilket fint ljusfat du fick av dina väninnor. Vad snällt av de. Det passar verkligen din inredningsstil. Har de också den stilen hemma hos sig?
    Vad tråkigt med de som gått bort på din arbetsplats. Jag håller verkligen med dig...att man ska leva i nuet och ta hand om varandra. Man vet aldrig när det kan vara för sent. Jaha, ska du börja plugga i höst? Vad ska du läsa då?

    Kram Inka

    SvaraRadera