söndag 5 juli 2009

Söndag har det då blivit idag och jag har haft en mycket bra helg även om jag har jobbat hela helgen.
Helgen börja med att vi hade goa vänner över och vi grillade. Sen på Lördag jobbade jag först sen åkte vi iväg till lillebror som skulle ha 30 års fest.

Det var mycket trevligt träffade en massa folk som jag inte sett på länge.
Så det var roligt även om jag inte hade chansen att prata med alla då det var mycket folk och jag gled in lite i min gamla roll som blyg och tyst.
Lustigt hur folk som man kände för då man var i den rollen kan påverka en idag då man har klivit ur den rollen.
Men det var iallafall trevligt och barnen var ju med så vi åkte hem trötta och nöjda vid elva.

Sen upp idag och jobba nu på eftermiddag har jag myst med barnen sen har jag även legat och vilat med en god bok har ju tre dagar kvar att jobba denna omgång och sen ska jag och barnen och mormor åka finlands båt.
Vi ska åka med cinderella och det ska bli kul att åka iväg med barnen och min mamma.
Vi åker tidigt på torsdag även om båten går som vanligt vid 18 för att vi ska kunna stanna och kolla lite efter vägen ett litet äventyr. Jag visar ev bilder från vårt äventyr sedan.
Ha en underbar vecka kram jessica

1 kommentar:

  1. The google translation is a little bit funny tonight...I understand you're going to have a journey by boat with your family...that's fine!!! Lovely photos you show...very nice stuff you have! Have a great week!
    Vale

    SvaraRadera