söndag 12 juli 2009

Söndag

Ja idag är det söndag och vi bara är, man behöver det ibland.
Jag har donat lite hemma och har fixat en arbetshörna i köket då jag nu ska börja plugga kan det vara skönt att ha ett ställe att låta böckerna ligga på.

Ska ta bilder på den sen då jag har fått till det som jag vill.
Det innebär ett litet köp och en leveranstid på ca en vecka men sen så kommer nog bild hihih.


Jag har målat andra gången nu på mina aktionsfynd och hoppas få på en tredje ikväll då det annars lysser igenom så imorgon efter jobbet kanske jag kan sätta upp dom.

Vi får se.
Hoppas alla har en underbar vecka och njuta va livet och här ovan är väldigt tänkvärda ord tycker jag.

1 kommentar:

  1. Dear Jessica,
    thank you very much for your visit and kind words! I´ll take some more time to read your blog-posts, but I´ll add your link already to my list at http://www.lifestyle.pimpstart.nl
    Have a nice Sunday, many greetings from Belgium,
    Marjolijn

    SvaraRadera