onsdag 8 juli 2009

Smått och gott

Ja ännu en dag med moln på himlen men dom lovade på vädret att det ska bli sol till helgen hoppas hoppas.

Har jobbat idag men är nu ledig i fyra dagar och det står en massa skoj på schemat. Imorgon far vi med finlands båten och innan dess skall vi träffa våra goa vänner och deras lilla tös i Stockholm

Sen ska jag barnen och min snälla mamma mysa och ha en massa skoj på båten.
På fredag åker vi hem och barnen följer med mamma hem då jag ska på 30 års fest hos den underbaraste människa jag känner nämligen Carina med bloggen peos liv och drömmar.

Dan efter är det ett 20 årskalas vi ska på och dit ska även min mamma komma med barnen och sen ska vi bara mysa hemma. Har inhandlat dessa ljuvligaslevar på Julias vita drömmar.
Jag har nämligen bestämt att vi ny snart ska börja äta nyttigare mat, och en del sopor som jag tidigare har varit väldigt dålig att göra. Funderar till och med på att gå en matlagningskurs bara för att få lite tips och idéer på rolig middags mat.


Baka tycker jag om att göra och det gör jag ofta och gärna. Barnen tycker också det är kul så det blir en hel del bakat här hemma.


Så ha en underbar veckoslut och va rädd om er Å hipp hipp hurra för Carina som blir 30 år på fredag kram Jessica


3 kommentarer:

  1. Tack så mycket för de fina orden vännen, din goa människa.
    Här håller jag på att fixa för fullt och det flyter på bra tycker jag.
    Vad synd med vädret nu när ni ska åka iväg men det är ju tur att ni ska vara "inomhus" :-)
    Hoppas att ni får en underbar resa och passa på att vila så du orkar partaja imorgon.
    Tack än en gång och kram på dig :)
    /Carina

    SvaraRadera
  2. Oh! You seem to be going to have a very interesting week end! Lovely enamelware you have in your kitchen!
    Have a nice time and enjoy boat, family and friends!!!
    Vale

    SvaraRadera
  3. Åh så fina de är de där emaljredskapen! De har jag fluktat på många gånger kan jag tala om. Gillar verkligen Nigella Lawssons olika bunkar och redskap - superfina!

    SvaraRadera