tisdag 28 juli 2009

Hallon på gården

Det har blivit Tisdag och solen tittar fram nu på kvällskvisten, det var så underbart att bara gå omkring efter middagen.
Då jag har jobbat idag vill jag bara slappa här hemma, skulle egentligen måla klart sonens skrivbord men vill titta på allsång på skansen då Glada Hudikteaten ska vara där idag. Heja Hudiksvall Men lite nytta blev det då jag såg att hallonen var stora och mogna så jag plockade en hink full med röda fina hallon så kanske vi kan göra sylt sedan, eller varför inte hallon och blåbärs saft.
Nu när jag ska börja plugga igen gäller det ju att ta vara på det naturen har att bjuda på.

Ha det så bra nu och va rädd om varandra kram Jessica

5 kommentarer:

  1. Mmmmm...I'd like to taste your rasberries!!!
    Happy new day...tomorrow!
    Hugs
    Vale

    SvaraRadera
  2. Oj, vad mumsigt och härligt.

    Du är ju gullig du alltså. Tack för din snälla kommentar. Börjar nästan böla.;-) Kram Stina

    SvaraRadera
  3. Wow vad mycket hallon och vad gott.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  4. Jag kommer o provsmakar :-)
    Ha en bra dag så syns vi ikväll.
    Kram Carina

    SvaraRadera
  5. Tack för igår mycket trevlig tycker jag det var. Synd att vi inte vann något bara.
    Hoppas att ni får en bra dag.
    ~Kram Carina~

    SvaraRadera