torsdag 16 juli 2009

När ska det ta slut?

Ja början av detta inlägg är bara tråkigheter.
Igår fick vi reda på att ytligare en av mina arbetskamrater har dött tok för tidigt. Lite över 50 år bara. Det är tredje på ett år på mitt jobb som varit så ung och som det gått väldigt snabbt och oväntat.
Plus två andra har nära anhörig som gått bort och två andra har själva haft en akut och allvarlig åkomma men klarat sig.

Det tar aldrig slut känns det som, det händer bara mer och mer elände.


Å idag ramla min goa väns 2 åring ner från soffan och bröt armen så han har dom opererat nu.





Nä fy nu få det vara nog.







På Lördag ska jag och boysen ta en tur till Ikea då vi behöver en ny bäddmadrass och ett badrums skåp funderar på det som är ovanför. Grabbarna vill dit till bollarna och just nu behöver jag muntras upp lite och det brukar ju shopping göra.

Så från mig till er vill jag bara avsluta nu med att säga ta hand om er liv livet njut och var glad. Slösa ej energi på småsaker, njut i ställe och ta hand om er själv och era nära och kära.
För man vet ju ej när det kan vara slut.

Ta hand om er kram jessica

4 kommentarer:

  1. Nä...men lille gubben. Hälsa från mig.;-)

    Ja, jag ska tänka på dig nästa gång det är dags för en syrunda.:-) Kram

    SvaraRadera
  2. I'm sorry for your friend! We often don't care of our health when we are ok! But when something wrong happens, we realize how important it is!
    Have a nice shopping at Ikea and enjoy a sunny week end!
    Hugs
    Vale

    SvaraRadera
  3. Det är otäckt när det händer så nära en. Och när det är många som det rör sig om. Tack för att du nämner lillkillen i ditt inlägg.
    Tusen tack för att P fick vara hos er i går det var guld värt o han bara längtar tills det att han ska få sova hos er.
    Ha det så jättebra o shoppa lite för mig med i morgon på IKEA. Ha det gott kära vän.
    Kramisar Carina

    SvaraRadera
  4. Åh så hemskt. Förstår att du känner dig nere och ledsen. Finns ju igentligen inga ord som hjälper när något sådant händer.
    Hoppas iaf att ni får/fick en trevlig tur till ikea.
    Kram Marie

    SvaraRadera