måndag 6 juli 2009

Ensam hemma

Idag är det Måndag och jag har som vanligt jobbat känns det som har fått en massa extraturer denna månad så det känns som jag bara jobbar.
Men min man är ju hemma med barnen så jag kan väl passa på att jobba lite mer nu.
I natt blir jag ensam ja i allafall inne då barnen och gubben ska sova i tält på gården, så jag ska riktigt sträcka ut mig i dubbelsängen hihi.
Har fortfarande ej målat mina aktionsfynd har inte tid och ork för det då jag jobbar så mycket.

Så idag bjuder jag på två fina bilder som jag hittat på nätet. Å med dom önskar jag er en trevlig kväll och en underbar tisdag kram jessica

3 kommentarer:

  1. You found very lovely photos!! I like the freshness of the colours!
    Don't work too much!!!
    Big hugs
    Vale

    SvaraRadera
  2. Hejsan Jessica!
    Hoppas att allt är bra med dig, läste just att du jobbar mkt, glöm inte att ta hand om dig bara. Jag har tillverkat dina bokstäver nu men behöver veta om du vill ha dem vita eller shabby? Ledsen att det blivit senare än jag först uppgav men det vackra vädret gjorde att lokalen där jag tillverkar bokstäverna blev en bastu.

    Ha det så gott.
    Kram Ida

    SvaraRadera
  3. Ville bara titta in och säga hej och se hur du har det.
    ~~♥~~ Kram Lotta ~~♥~~

    SvaraRadera