lördag 7 februari 2009

En titt in i mitt köksskåp

Idag bjuder jag er på en titt in i ett av mina köks skåp, där jag har lite smått och gott. Först har vi mina två härliga Latte muggar som jag antar alla vet vart dom kommer ifrån hihi. Sen har vi fyra vinglas som kommer från min tid då jag bodde i Chicago. Jag var ofta på Disneystore och dom här glasen tyckte jag bara var för söt. Det är nalle puh på skaftet som håller en houngsburk. Å goda att dricka ur är dom också.


Sen mina underbara kafekoppar som jag har fått av min snälla mamma, jag är en tjej som har en liten förkärlek till retro stilen




Å sist men inte minst min mans och mina förlovningsglas som vi fick av våra bekanta då vi var å hälsa på dem i USA. Tänk att alla glas höll trots den långa flyget hem, det var starkt jobbat av mig tycker jag själv iallafal för jag kan vara en drulle emellanåt




Ja det var en liten titt vad som finns i mina skåp och alla har ett minne med sig bra minnen dessutom. Ha en underbar fortsatt dag kram jessica




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar