torsdag 26 februari 2009

Nu ska vi boka biljetter jippi


Ja nu ska vi äntligen boka biljetter för sommarens resa till Chicago, vi ska vara borta typ två veckor och har vi tur blir det en liten resa ner till florida också å träffar musse pigg och hans kompisar.
Jag och ungarna längtar så vi dör min man vill väl igentligen inte åka me gör det för vår skull. Visst är han underbar min man hihi.
Idag har vi varit till Bollnäs och hälsat på våra vänner, det blev en tur i pulkbaken och en massa andra lekar. J
a det var väldigt skönt att få träffa min vän då vi träffas för sällan nu för tiden och mina och hennes barn gillar ju varandra också så vi har haft en kanon dag.

1 kommentar:

  1. Hej!

    Det låter ju allldeles alldeles underbart vilken lycka!

    Må så gott denna helg!
    MiaMaria

    SvaraRadera