söndag 22 februari 2009

Porslin

Ja så var det söndag igen då.
Det snöar ute idag och vi ska väl ut och leka en stund sedan. Igår var vi till Hassela och åkte slalom dottra och jag, det var jätte mysigt och härligt.
Hon är riktigt duktig och åker ju snart bättre än mig så jag får väl gå i slalom skola nästa år hihi.

Sen anslöt grabbarna och vi avsluta dagen på badhuset.
SÅ vi hade en väldigt mysig dag igår.

Idag bjuder jag er på lite från porslinserien Blå herrgård, jag tycker den är underbar. Den kommer från Fyrklöven.
Å så en lite dukning med blå herrgård


Idag kommer ett par vänner och ska äta middag hos oss, det ska bli jätte trevligt då det är allt för sällan man har tid att träffas nu mer.
Mamman i den familjen och jag har tidigare haft våra Onsdagsträffar då vi har åkt iväg och gjort något bara vi två så vi kan vara oss själv en stund och inte bara mamma.
Vi har hållt på i snart fyra år stort sätt varje Onsdag bortsätt då vi har ammat och så, men nu har det börjar runnit ut i sanden lite. Så vi får väl försöka skärpa oss lite för det är bra att få komma iväg och vara sig själv ibland.

1 kommentar: