söndag 22 februari 2009

Nytt hemma hos oss

Då jag köpte spegeln som kommer på tredje bilden slank detta bord eller byrå med som var för mindre än halva priset. Perfekt tycker jag, ljusburken ska inte stå där men den gjorde det då jag tog kortet Här ser ni hela byrån som man kan gömma lite av barnens saker i eller nått annat. Å korgen som jag måla fick då också en nu plats vart kanon.


Nu har vi äntligen fått min spegel ovanför soffan har tittat på den länge men har inte riktigt haft råd med den men jag fick den här lite billigare.


Har gjort om lite på kökshyllorna och jag vart riktigt nöjd nu, har ju målat om kaffemalen så en är såklart vit nu.



4 kommentarer:

  1. känner igen den där spegeln ;);) snyggt!

    SvaraRadera
  2. Hej! Kul att hitta till bloggar jag inte har varit på :) Så nu ska jag ta och titta runt lite hos dig. Spegeln ser jättefin ut! Ha det gott. Kram Lenita

    SvaraRadera
  3. skoj med en till bloggare, vilken fin termos på hyllan din oxå.

    Carina / i Lingbo

    SvaraRadera
  4. Hej

    Jag googlade på "spegel ovanför soffan" och kom till din blogg. Spegeln är verkligen jättefin. Finns det någon möjlighet att få veta vart du har köpt den och hur stor är den?

    Stort tack

    Nathalie

    SvaraRadera