fredag 27 februari 2009

lill toan

Ja då har det blivit Fredag igen, tänk vad veckorna går fort.

Jag ska jobba i helgen så nå ledighet blir det inte för mig men å andra sidan har jag ju varit ledig några vardagar istället.
Jag jobbar dessutom bara dagturer så jag har ju hela kvällen på att mysa.

Det ser ut att bli en underbar dag idag bara 5 minus och solen är på väg att komma fram.
Snön ligger som ett ett vit täcke över marken och det är kanon då barnen har sportlov nästa vecka.

Jag vissar idag bilder från våran lilltoalett. Vi hade ingen toa på övervåningen så på nätterna fick man springa ner, så nu har vi byggt en liten men knappt ståhöjd, men barnen slipper ju gå ner på nätterna i allafall. Ja det var en reflektion av spegeln hihi lite specialeffekter men men så här ser det ut iallafall

Hoppas alla får en underbar helg, jag ska som sagt jobba men sen ska jag å älsta dottern försöka ta ett varv runt skidspåret, då grabbarna inte riktigt vill åka så långt.
För annars då vi åker kortare spår åker både 3 åringen och 4 åringen skidor.
Å sen ska vi bara mysa och ta det lungt och ladda inför sportlov som dom dock får tillbringa halva lovet på dagis i år. Ha det kram jessica

5 kommentarer:

  1. Det ser jättefint ut på eran lilltoa! Och vad härligt det blev med reflexen av spegeln...
    Ha ett skönt sportlov!
    Kram
    Marie

    SvaraRadera
  2. Vad gulligt det ser ut. Kramis

    SvaraRadera
  3. Hejsan! Vackra bilder! Trevlig helg! Kram Petra

    SvaraRadera
  4. Skönt med fler toaletter än en! Vi har bara en liten som är ungefär så stor. Håller på med ett stort i källaren men det blir aaaaaldrig klart! :(

    SvaraRadera
  5. hallåj! du kan ju byta ut bara skärmarna till platta, då tar det inte lika mycket plats :D
    trevlig helg, jag var på 30+ igår = kall oboy idag *haha* bästa med. mot hangover det :D

    SvaraRadera