måndag 23 februari 2009

Barnens rum

Idag tänkte jag bjuda på en av mina barns rum, det är min mellerstas rum som vissas idag. Sängen är kanske inte så jätte snygg men praktisk då det är en säng under sängen som är bra att ha då lillebror vill sova i samma rum eller senare då kompisar ska börja sova över.
Å som ni kan se är det ett sportrum min son har till och med stolen som är en stor baseboll hihi



Å här sitter sonen själv och spelar spel på daton.
Skulle vara snyggare med en laptop men det skulle kosta det att köpa inte bara en utan tre laptop då alla tre har var sin dator.
hua vågar inte änns tänka på vad det skulle kosta. Så det får duga med bättre begagnade datorer tillsvidare.
Vissar dom två andra barnens rum nån annan gång och då min bonus dotters rum är klart vi håller på att bygga en väg kommer det nog ett inlägg om det med.
Nej nu måste jag göra lite mat åt grabbarna dottra är på lekträff så det är jag å grabbarna idag


2 kommentarer:

  1. Lilla gubben. Det var ett riktigt grabbrum det där. Så ska det vara. Snygg fåtölj har han också.

    SvaraRadera
  2. Nej då - gudbevare mig, jag har inte MS. Men min mamma har MS och Lotta som skrivit boken har MS. Jag tycker det är en vedervärdig sjukkdom... men boken är himla bra skriven och handlar mer om hennes liv i Madrid och alla kulturella olikheter man kan stöta på. Den är himla kul. Rekommenderar den!

    Vårhälsningar från Jenny

    SvaraRadera