onsdag 18 februari 2009

Inspiration

Jag har hittat en underbar butik på nätet http://www.fredrikmicael.se/ som har underbara bilder där man får riktig inspiration. Det är ju ett plus att detn finns i Sundsvall så nästa gång jag har vägarne dit måste jag åka in och titta för dom säljer möbler från gårdsbutiken. Med dessa bilder låter jag er njuta av livet och att våren snart kommer. Och själv ska jag njuta med mina barn för det är otroligt skönt att vara med dom igen.



Är det inte ljuvligaa bilder så säg. Nej nu ska det göras lite lunch sen ska vi ut och leka i snön, jag kommer antagligen frysa som bara den men barnen vill ut och det ser ju verkligen ljuvligt ut där ute.






2 kommentarer:

  1. Fina bilder!
    Hanna
    blommorifonstret.blogspot.com

    SvaraRadera
  2. jätte fina bilder :) härlig blog du har!
    kram nadja

    SvaraRadera