torsdag 19 februari 2009

Semlor



Ja på Tisdag är det fettisdag så nu är det väl lovligt att äta några semlor, tro jag ska in och handla ett par åt mig och barnen imorgon. Är ju inte så förtjust i hemmagjorda då jag tycker dom blir lite väl kompakt. Sen kanske vi tar en tur på stan och ser om man kan fynda lite.

Annars har dagen beståt av att städa och möblera om på barnens rum, blev riktigt bra. Blir ju galen på allt små plock som ligger överallt. Men nu är det iallafall städat och allt ligger på sin plats så man får väl se hur länge det får va så ha det bra kram jessica

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Ja, hemma hos oss får det aldrig vara städat någon längre stund; särskilt inte i barnens rum! Och sedan alla dessa småprylar, oj, oj, oj!

    Det går inte direkt att kasta något heller för barnen har otrolig stenkoll på varenda sak, dom ser direkt när något fattas!

    Ha dé bra!
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Jasså är det på tisdag det är Fettisdagen?! Jag trodde att den redan hade varit... inte för att jag har ätit några, för det har jag inte. Inte än :)

    SvaraRadera