onsdag 25 februari 2009

Spa kväll

Ja idag är det ju Onsdag och jag och en kompis brukar träffas då på kvällen och hitta på något roligt, att bara vara och att få vara mig själv och inte bara mamma.
Vi brukar åka in till stan och fika ta en promenad eller något liknande.
Idag eller i rätta sagt ikväll ska vi ha spa kväll, och det ska bli så skönt, ansiksmask, go drink och bastu. Sen kommer vi avsluta kvällen i tv soffan då Greys har börjat igen jippi.

Men det är så skönt att ha våra onsdagsträffar, vi har hållt på i ca tre till fyra år nu med perioder som vi inte har kunnat av olika anledningar, vi har ju båda fått ett till barn under den perioden hihi.

Så jg hoppas alla får en lika skön kväll som jag kommer att ha kram jessica

6 kommentarer:

  1. Hej!

    Detta ser ju underbart ut...hoppas att kvällen blev lyckad...

    HA´en bra onsdag!

    MiaMaria

    SvaraRadera
  2. hej!
    Tänk det där hade jag också önskat mig! Så mysigt att träffas så där stadigt, med undantag förstås!
    Riktig mammalyx!
    Tack för din fina hälsning!
    Blev väldigt glad!
    Ha en toppendag!

    Kram mariette

    SvaraRadera
  3. Hur underbart lät inte det..
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  4. Det där lät ju helt fantastiskt. Var rädd om de där kvällarna...

    Kram Viveka

    SvaraRadera
  5. Tack för era inlägg, ja vi är rädd om våra onsdagar, ibörjan var det svårt att komma iväg då våra makar hela tiden glömde bort att det var vi som skulle iväg. Sen som mamma hade man lite dårligt samvete men nu går det på rutin kram jessica

    SvaraRadera
  6. Åh vilken underbar dag! Jag sade precis till mannen att jag skulle behöva ansiktsbehandling, massage, vaxning, pedikyr, manikyr och hårklippning. Och så vill jag prova sådana där heta stenar, det verkar så skönt. I mina drömmar får jag göra alla de sakerna :)

    Kram Jenny

    SvaraRadera