onsdag 27 maj 2009

Datorn är tillbaks

Ja då har jag fått tillbaks min dator, äntligen och jag har donat lite här hemma sen sist jag hade datorn hemma så här kommer nu lite bilder från hallen uppe som jag möblerat om Lampan hitta jag på Hemma på landets loppis, de andra sakerna jag fyndat där kommer att dyka upp dom närmsta dagarna
ljus stakar från Ikea



Å nu har tvskåpet blivit vit




Ikväll ska vi iväg på fjärils släpar fest på barnen skola då dom fött upp fjärilar från dom var en puppa. Sen blir det visst lite sång men allt är hemligt så jag får inte veta något av mina barn men det ska bli kul att se ha en bra kväll kram Jessica




5 kommentarer:

  1. Så fint du har pyntat! Lampan tycker jag MYCKET om, ler. Spännande fest ni ska på! Å fjärilar som är så vackra! Ha det gott. Kram Lenita

    SvaraRadera
  2. Oj vad du har målat och varit flitig ... jättefint blev det!
    Låter ju som en spännande fest och barnen brukar alltid vara så stolt över vad de gjort.
    Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Vad fin TVbänken blev.
    Lampan passar ju jättebra där.:-)
    Ja, jag gillar siffror.haha...Kramis

    SvaraRadera
  4. Tack för din goa kommentar!! Har du inte gjort nån lista ÄN fast du ska åka om två veckor!! Oj oj... Skojar bara! DET ä väl ändå ett bra tecken att du INTE ha gjort nån lista = närvarande, ler. Ha en bra dag. Kram Lenita

    SvaraRadera