tisdag 5 maj 2009

Regn regn regn

Ja det är Tisdag idag och andra dagen det regnar,fy vad tråkigt. Men naturen behöver väl ett andrum så det får väl gå. Men i helgen fixa vi på balkongen och här kommer lite bilder från den.



Ja symaskinsbordet har fått bytt plats för jag ska göra en sak där den stått, vad talar jag inte om men jag visar bilder då det är klart.


Å däckstolen har fått en plats. Sen har vi haft en minigrävare här idag som harhjälpt mig att gräva ett hål, å i det hålet ska jag bygga en damm. Jag hoppas denblir lika fin som nån av dess två dammar.








Ha en forsatt trevlig vecka kram




6 kommentarer:

  1. Hej!
    Härligt med trädgårdsprojekt!

    Det har regnat och regnat här med...

    Kram Mariette

    SvaraRadera
  2. Men OJ så fint du har gjort på balkongen!! Här regnar det också av o till...andra dagen. Ha det gott. Kram Lenita

    SvaraRadera
  3. Hejsan!

    Ska ta tag i dina skyltar denna veckan...hade lite på listan som var tvungen att göras klart först.....så de kommer.....

    Vilka härliga bilder så mycket fint...

    Här har det regnat idag och solen har visats sig emellanåt.....

    HA´en skön vecka!
    MiaMaria

    SvaraRadera
  4. Hej hej!

    Vilken fin balkong ni har.

    Regnet gör i alla fall vår natur vackrare!

    Kram/H

    SvaraRadera
  5. Vad spännande det ska bli att se dammen när den är klar. Vill oxå ha en damm men kommer jag med den idén till maken flyttar han nog. Han var så snäll o hjälpte mig med bokstäverna. Insåg att det skulle nog sluta på akuten om jag skulle ha sågat själv. Gulliga han.
    Ha det bra.
    Kram Carina

    SvaraRadera
  6. Oh så fint du har gjort, jätte mysig. Hoppas vekrligen att det fina vädret kommer tillbaks snart. Kul med dammen, hoppas såklart på bilder sen.
    Kram Marie

    SvaraRadera