torsdag 21 maj 2009

En tur till Dalarna

Hejsan allehopp, d et har varit tyst här ett tag nu. Men har haft vård av barn då dom har haft hög feber och varit allmänt nere och sen har jag ju inte fått tillbaks min egen dator, som har orsakat min frånvara.
Men idag satt jag och min vän Carina oss i bilen och for på en utflykt till dalarna och närmare bestämt till ägarinan av bloggen hemma på landet.
Det var en underbar dag då vi hade det roligt på vägen dit och sen då vi kom fram och fick träffa en underbar människa och hennes familj. Vi fynda lite på hennes loppis också. Tack för en trevlig dag. Sen nöjda och glada hoppa vi in i bilen igen och for hem.
Det har med andra ord varit en härlig dag då man bara har fått vara, ingen stress eller måsten en må bra dag alltså ha det bra kram jessica

8 kommentarer:

  1. Det låter som en toppendag! Det ska man unna sig emellanåt. Tack för din goa kommentar, värmer. Ha det så gott. Kram Lenita

    SvaraRadera
  2. Tusen tack för en underbar utflykt idag. En sak som vi absolut måste göra om. Om inte annat för att jag ska få bju igen hihi.
    Här är det lite oroligt just nu. P har troligtvis en släng av magsjuka hm. Men hoppas att han får sova i natt och att det bara var något övergående.
    Tack för en jättetrevlig dag.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Låter som ni hafr det bra.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  4. Härligt det låter, vännen:)
    Kram Lallis

    SvaraRadera
  5. Vad roligt! Jag läste precis hos Stina att ni varit där. Hon är så go.

    Kram Bea

    SvaraRadera
  6. *snyft* Vad gulligt skrivet.
    Jaa...kom ni! Flyttar vi så säger jag till. Haha...Kramis gummeligumman//Stina

    SvaraRadera
  7. Kikar in och säger HEJ.
    Ha en trevlig helg.
    Kramis C

    SvaraRadera
  8. Tack för din goa kommentar! Tror inte att jag tröttnar på bordet i första taget, ler. MEN (alltid "men") bordet är lite högre än vanligt så det ä svårt att hitta stolar till. Soffan går utmärkt då den ä lite högre men stolar..hmmm. Var till ikea o kollade igår, vill ha ett par korgstolar där men dom ä för låga. Så jag få fortsätta spana... O du har semester snart, HÄRLIGT!! Ha en fortsatt bra helg.

    SvaraRadera