lördag 30 maj 2009

Sommar

Vilken ljuvlig underbar dag det ser ut att bli idag. Gubben min, lillen och min äldsta har redan åkt iväg då dom ska på orientering på väg mot Bollnäs. Även min bonus och svärmor ska med.
Jag och min mellersta är hemma för vi ska på kalas på buspalatset. Så då passar jag på att visar lite bilder från vårt ute kök i morgon solen













Mina barn och även jag tycker att det är sommar då man kan plocka blommor så här fick jag liljikonvaljer det är skolavslutning för mig hihi




Sen måste jag avsluta med att vissa hur det blev i vårt sovrum då dörrarna kom på plats har beställt knoppar till dom så det saknas än.


Barnens dop klänning som både min man och hans pappa har haft som från början var min mans farmors brudklänning hänger nu stolt framme då den har så mycket släktband i sig





Å sen har jag hängt tre små skyltar med mina barns namn som jag har köpt av Mia Maria med bloggen Vit hus med vita knutar. Jätte fina skyltar som skulle ha varit i var och ett av barnens rum men hamna här.
Ha en underbar dag i solen och värmen kram Jessica







2 kommentarer:

  1. Hej!

    Vilket härligt utekök! Åh ett sånt vill jag också ha :)

    Fint kärl som du har blommor i (det som står bredvid klockan), det gillade jag verkligen.

    Kram
    Mia

    SvaraRadera
  2. Fin fina kort du visar.
    Ville bara önska dig en underbar morsdag kära vän. Hoppas att du får en härlig dag och blir lite bortskämd av familjen hihi.
    Ha det gott så ses vi i eftermiddag.
    Kramisar Carina

    SvaraRadera