fredag 1 maj 2009

Loppis fynd och värme

Ja så var valborg förbi och det är 1 maj idag, solen skinner och det är underbart ute.
Igår var vi på skolan, men det vart ingen brasa då det var eldningsförbud men små fakler så det luktade rök iallafall hade dom.
Det var stor uppslutning hela byn var där tror jag.
Vi började ju kvällen med tre rätters middag hos våra vänner å vi avsluta även kvällen där. Då barnen vart trötta gick vi dit och la barnen sen hade vi en lugn och mysig kväll vi vuxna sen gick även vi å la oss, och i morse fick vi värsta hotell frukosten.

Dom hade en liten loppis på skolan och sakerna på bilden fyndade jag på loppisen.

7 kommentarer:

  1. Så fina loppisfynd du har gjort!! Ha en riktigt trevlig helg! Kram Lenita

    SvaraRadera
  2. VIlka söta fynd du gjorde:)
    ha en skön kväll.
    Kram Lallis

    SvaraRadera
  3. Själv så fyndade vi (läs Julian) en läslampa att fästa på en bok för endast 50 öre :D Hann knappt med å se er! Men jag såg att ni gick med kassar ;) Fina fynd!

    SvaraRadera
  4. Vilka härliga loppisfynd du gjort! Ha en fortsatt trevlig helg! Kram Helena

    SvaraRadera
  5. grillhelg låter kanon!! måste planeras!! jaja, jag får väl vara fast vid dej då ;)

    SvaraRadera
  6. Härligt med loppis..jag hittade mycket idag.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  7. Tack för idag.
    Tänkte bara tala om att jag är in och kopierar det vi talade om idag. Tror det gick bra.
    Kram Carina

    SvaraRadera