måndag 4 maj 2009

Jadå är det måndag igen och helgen har varit helt underbar. Vi har har varit ute får morgon till kväll stort sätt. Pusslat i trädgården, haft kalas då gubben min fyllde 36år, sen var jag och Carina på aktion där jag tyvärr inte kunde köpa detjag ville ha då det blev för dyrt. Men det kommer ju fler aktioner.
Skulle vara fin i trädgården nån av fågelhusen.


Men som sagt är vi mest ute nu så mina tankar går till trädgården mitt andra dammbygge.
Har haft en lite damm i en sluttning men den var för grund och på ett förtorrt ställe så jag ska byta ställe och göra den djupare och så ska svärfar hjälpa mig att göra en liten bro över dammen. Så det blir bara en inspirationsbild inne idag då jag bara har trädgården i tankarna. Ha det så bra kram Jessica





3 kommentarer:

  1. Hej, gumman!

    Ja, vem vill inte ha ett lusthus??? Men det skulle bli alldeles för dyrt för oss. Men däremot den lilla fågelholken har man ju råd med. Vet du var de finns?
    Hur går det med garagebygget?

    Hälsa gubben och gratta.


    Kram Inka

    SvaraRadera
  2. Oj den där utbyggnaden hade inte alls varit tokig!! Ha en fortsatt bra start på veckan. Kram Lenita

    SvaraRadera
  3. Halloj.
    Hoppas det gick bra för er idag på orienteringen.
    Fina fågelhus och tyckte mig känna igen lite koppar från Design House. Fick sådana i julklapp av jobbet ett år.
    Ha det bra.
    Kram Carina

    SvaraRadera