fredag 8 maj 2009

Skit dator



Ja idag är det Fredag och jag har varit till Sundsvall med min dator, så nu sitter jag här med en låne dator. Så nu minst två veckor framöver blir det inga personliga bilder utan bara bilder jag hittar på näter, som dessa två underbara serverings sakerna. Det blev en snabbis på ikea där jag handlade lite saker till altan och det blev kanon där. Bilder kommer då jag har min dator igen.
Önskar alla en underbar helg och hoppas ni får massor med sol själv jobbar jag hela helgen och på måndag då är ja hemma med vår av barn då vi ska till doktorn på tisdag för att få remiss för att ta halsmandlarna på min dotter som nu har sin fjärde på rad halsfluss och pågrund av ev op har hon ej fått behandling nu. Ha det kram jessica

2 kommentarer:

  1. Jag hoppas att de gör något så att hon slipper ha dessa halsflusser om och om igen.
    Så då kanske vi är hemma båda två på måndag om inte mina är bättre. P börja hosta mycket nu hörde jag hmhm.
    Hoppas att det går bra och jobba i morgon.
    Kram Carina

    SvaraRadera
  2. Dessa datorer. De kan man bli galen på.
    Ha en trevlig helg du gumman.:-) Kram

    SvaraRadera