söndag 10 maj 2009

Söndag

Idag är det söndag och jag har jobbat i helgen, så nu sitter jag här lite trött men ändå nöjd. Har varit på ett smycke party ikväll och det var många fina smycken som man ville ha men jag köpte mig ett halsband och ett till hänge som man kan byta ut på halsbandet. Ska ta bild på dom och vissa dom så småningom.
Imorgon ska jag vara hemma med vård av barn känns lite lyxigt då hon inte är så sjuk men kan ju vara smittsam då hon troligen har halsfluss igen, ska till doktor på tisdag. Så vi hoppas på fint väder.
Önskar alla en underbar vecka kram jessica

2 kommentarer:

  1. Hoppas att den lilla blir frisk snart.:-) Kram

    SvaraRadera
  2. heyyyy jessica!!
    its moa and jessie
    haha
    we just wanted to say heyyy!
    we loveee youuuu
    hej mamma fran moa och jessie

    SvaraRadera