fredag 15 maj 2009

Å så är det helg

Bild från Alvas hus
Bild från alvas hus

Bild från Alvas hus
Ja så har det blivit Fredag och helgen tar sin början.
Det har varit en lång vecka då min mellersta haft feber och varit sjuk hela veckan.
Men förhoppningsvis är det hopp om livet nu.
I Onsdags var jag och min underbara vän Carina i väg och träna för första gången på många år och imorgon ska vi iväg igen, vi är riktiga hurtbullar nu mer hihi.
Sen ska jag iväg på min dotters julle uppvisning ska bli så kul.
Då jag har vab hela veckan har det inte blivit att vi varit ute så jag har målat och pysslat lite inne bilder kommer när jag har fått min egen dator. Men jag hoppas vi kan fixa med dammen i helgen vill ju ha i vatten och börja plantera lite runt kanten. Ha en underbar helg kram jessica

3 kommentarer:

  1. Tittar in och önskar dig en skön helg.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Så vackra bilder du delar med dig av! Så duktig du är som tar tag i träningen, själv ä jag fortfarande i det stadiet att jag fortfarande funderar på att ta tag i det, men det blir liksom inte av... hmmm. Att jag ä så här.. hmmm. Borde. Hoppas att det tillfrisknas där hemma nu under helgen. Ha det gott. Kram Lenita

    SvaraRadera
  3. Jag menar att när jag inte hinner..så är det att hälsa på hos alla som skriver kommentarer..att visa bilder tar ingen tid, men helst skulle jag vilj hinna med att vara trevlig också:-)..hos dig blev det dock två.
    Kram på dig/Lotta

    SvaraRadera