fredag 24 april 2009

badrummet

Idag är det fredag och solen skinner så det blir en dag ute ska jobba i eftermiddag, men är ledig hela hlegen så det ska bli skönt. Blev less på badrums skåpet så nu har vi bara en spegel där
pott skåpet har kommit på plats som jag fått av min mans mormor
Vi har en stor och rymlig dusch så man får lugnt plats två om man vill hihi. Sen kommer en bild på våran dörr. Fler bilder från badrummet kommer om nån dag ska bara fixa lite så det är städat där hihi ha en bra dag kram Jessica








8 kommentarer:

  1. Där såg det fräscht ut.:-) Kram

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Det ser ju jättefint ut! Gullig skylt på dörren! Ja jag kastade ut vårt badrumsskåp också :) Det ser så mycket mer städat ut då, tycker jag...

    Vad roligt att du lade till min blogg på "följarlistan"! Jättekul! =)

    Ha en trevlig helg!
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  3. vad bra det blev när du tog bort badrumsskåpet och hyllan. Kanon. Får nog ta o göra ett studiebesök. Ha en underbar dag.
    Kram Carina

    SvaraRadera
  4. Tjusigt! Det får du vara nöjd med. Och vilka fina tofflor du har hittat där i förra inlägget! Calou har jättefina tycker jag, skulle absolut kunna tänka mig ett par!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  5. Så fint badrum du har, o pottskåpet.. vore inte så tokigt alls, ler. Ha nu en riktigt bra helg. Kram Lenita

    SvaraRadera
  6. åhh... vilken härlig köksoffa du hittat!
    Är oxå på jakt efter en sån typ!

    skön lördag!

    SvaraRadera
  7. Godmorgon

    Visst är det underbart med våren o soool *skall snart springa ut*

    kram o trevlig helg

    SvaraRadera
  8. Så fint badrum du har, sådär med lite personliga badrumsmöbler skulle jag oxå vilja ha och den där spegeln har jag allt spanat på mååånga gånger. Vill ha en liten till gästtoan och en stor till stora badrumet :)
    Jätte snyggt!
    Kram Marie

    SvaraRadera