lördag 18 april 2009

Vår tur till bollnäs

Ja nu har vi kommit hem efter en underbar dag och en natt i Bollnäs. Vi hade det jätte trevligt med god mat och goa vänner.
Barnen hade det jätte kul och grabbarna sov tillsammans och tjejrna sov tillsammans. Jag fick sova med grabbarna då en av mina vart lite mörk rädd.
Här ovanför har vi våran nyinköpta tv som vi har i köket för nu vill jag slippa bråk på kvällen och morgonen då barnen vill äta framför tv, nu kan dom göra det i köket och jag slipper smuler i tv rummet hihi

Ja här ser ni uppdelningen alla grabbar sitter i soffan och kollar tv och tjejerna sitter tillsammans och kollar tv.
Så tack till våra goa väner i Bollnäs för att vi fick komma och vara med er. Vi hade jätte kul


5 kommentarer:

  1. Hej!

    Du kan väl kolla upp hur du vill att storleken ska vara på skylten ev....4*10cm

    SvaraRadera
  2. Wow snygg TV, den väcker habegär:) Trevlig kväll! Kram M

    SvaraRadera
  3. Snygg tv!! Jag känner igen det där med bråket med teven.. hmmm. Dom ser ut att ha det helmysigt där i soffan. Härligt att ni hade en trevlig vistelse i Bollnäs. Ha en fortsatt bra helg. Kram Lenita

    SvaraRadera
  4. Hej Jessica!

    Tack så mycket för komplimangen. Det var snällt av dig.

    Vad kul att ni hade roligt i Bollnäs. Det är bra att ha vänner man kan hälsa på.

    Vad smart att köpa en TV till köket. Trodde först att det var en dator.

    Ha en trevlig lördagskväll.


    Kram Inka

    SvaraRadera
  5. Maila mig vad det ska stå på skyltarna så får du en prisuppgift efter det.....
    pysselverkstad@hotmail.com

    HA´en skö söndag!
    MiaMaria

    SvaraRadera