onsdag 8 april 2009

utemöbler


Ja nu är det April och våren är på väg in även om det inte känns så idag. Men jag kollat lite på nätet på utemöbler och visar idag tre saker som jag skulle vilja ha till somman. Samtliga tre är från mio.
För tänk vad härligt att ha en däckstol att ligga å slappa i eller två vita fina stolar att sitta och ta en kvällsfika i solnedgången och då solen är för stark kan man använda min tredje sak som jag vill ha.
Visst är dom underbara.
Imorgon efter jobbet ska vi ut å gå påskkärring så det blir till att rita en massa teckningar för ungarna imorgon då dom ska vara lediga med mormor. Ha det bra kram jessica

2 kommentarer:

  1. Jag ska fixa vita utemöbler i år...på framsidan av huset. Vi ska bara bygga in bron lite först. Då slipper jag ha en miljon blommor att vattna.:-D Kramis

    SvaraRadera
  2. Men vilka fina möbler! Ja nu längtar man till at få möblera ute;-)

    Tack för din hälsning!
    Önskar dig en härlig påsk!

    Kram Lena

    SvaraRadera