torsdag 23 april 2009

Fint på fötterna




Ja idag skinner solen, himmeln är blå å nu klockan nio på morgonen är det 8 plus det gör att man tänker på vad man snart kan ha på fötterna.
Jag har hittat dessa två träskor som jag tycker är fina och skulle gärna kunna ha om plånboken fyllde på sig hihi.
Idag ska vi göra lite ärende sen ska vi vara ute i solen och njuta.
Har jobbat flera kvällar den här veckan så min köksoffa som jag håller på att måla är bara halv målad än så länge så jag hoppas få klart den till helgen och då kommer bilder.
Men jag måste bara säga en sak till, jag köpte min första mobil då jag var 20 år min dotter är snart 7 och har nu fått sin första mobil.
Jag var lite emot det men många av hennes kompisar har redan en och sen vill hon själv börja cykla till kompisar och då är det ju bra att hon kan nå oss om det skulle vara något.
Å sen är det roligt för mig då jag är på jobbet och får sms av henne. Hon lär sig stava på ett effektivt sätt nu hihi
Ha en underbar dag det ska vi ha i solen kram jessica

6 kommentarer:

  1. Ja visst är väl de där träskorna bara för söta! Önskar mig ett par jag också...
    Blev så kär i dina vackra hattaskar på bilden i listen, vart har du hittat dem? Grönt och rosa är så fint ihop...

    Tusen tack för din kommentar! Värmde så gott!!

    Kramar från Jenny

    SvaraRadera
  2. Vilka snygga dojor du hittat.
    Ja det verkar vara kanon väder ute.
    Hoppas att ni får en underbar dag ute i solen.
    Kram Carina

    SvaraRadera
  3. Hej, Jessica!

    Men vilka gulliga skor (de översta skulle inte jag tacka nej till).

    Men herregud vad söta de små liven är...frigolit, hahahahahaha. Tur att han slapp sövas i allafal.

    Och vilken snygg kökssoffa. Den kan du genast skicka hit. Tänk vad snygg den blir med lite färg och någon snygg dyna...och en massa kuddar förstås.

    Ha det bra


    Kram Inka

    SvaraRadera
  4. hejsan
    jag har åxå "fluktat" och "suktat" efter dessa skor helst dom rosa, men min plånbok är alldeles för liten just nu för dem.....
    Ja det är väl inte så tokigt sätt för en 7-åring att träna stavning på.
    kram lolla

    SvaraRadera
  5. OJ vilka finingar, de grå.. mmmmums! :)

    SvaraRadera