fredag 17 april 2009

Fredag och lite bilder från badrummet

Ja då har det blivit fredag igen då, solen skinner och snön som kom igår är borta. Skönt.
Jag och barnen är lediga idag så vi ska snart hoppa in i bilen och fara till min vän i Bollnäs.
Sen resten av helgen ska vi fixa lite i trädgården och så. Jag hoppas därför att det blir en fin, solig och varm helg så vi kan njuta riktigt mycket att vara ute.

Jag har inte vissat vårt badrum så jag börjar med att vissa några bilder nu och fortsättning följer.



Ha en trevlig fredag och resten av helgen med, va rädda om varandra kram jessica


6 kommentarer:

  1. Det ser ju fint ut, ert badrum! Ljusen ser ju väldigt mumsiga ut =)

    Vårt badrum är så fult med knallgula väggar och bruna lister, så det skulle jag inte alls vilja visa, hugaligen! Ja, det får bli nästa projekt det ;)

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. hejsan
    vilka söta små detaljer det är ju dessa som gör helheten...
    kramar lolla

    SvaraRadera
  3. Så fint det ser ut! Små fina detaljer också! Ja, nu hoppas vi på en solig helg. Hör att det börjar på att blåsa ordentligt här. Hoppas ni hade en fin dag i Bollnäs. Sköt om dig. Kram Lenita

    SvaraRadera
  4. Det blev ju fint! Ha en bra helg. Kram Emma

    SvaraRadera
  5. Vilken mysig blogg du har:)
    HIttade hit genom en annan blogg. KOmmer gärna tillbaka igen och hälsar på.
    Ha en fin lördag.
    kram Lallis

    SvaraRadera
  6. Hej!

    Vilken storlek skulle du vilja ha på skyltarna....ska namnet vara lodrätt(som de jag auktionerar ut) eller vågrätt.......hör av dig igen så ska vi klura ut ett pris....


    Vilka mysiga bilder på badet du visar....

    HA´det så gott!
    MiaMaria

    SvaraRadera