torsdag 16 april 2009

Picknick och nyinhandlat

Ja idag när vi vaknade var det vit ute jag tro det eller ej det snöar, typiskt att jag köpte lite blommor som jag ska plantera. Men det smälter väl igen snart.
Idag bjuder jag iallafall på lite bilder från min och grabbarnas picknick i lekparken som vi hade i söndags. Saft och bulle är aldrig fel
Ja här är några av mina nyinköpta saker dom här ljusstakarna kommer från ikea


Hittade dessa söta kuddar och tyg på rusta så nu saknas bara soffan att klä tyget med och som kuddarna ska ligga på.




Även dessa lampskärmar kommer från rusta 29 kr påminner om green gates motiv fast mycket billigare tycker jag
Annars har jag jobbat idag och mormor har varit här med barnen. Nu ikväll ska jag och barnen bara mysa då jag har ont i nacken och axel då jag har en låsning mellan skulderbladen men ska till massören snart hoppas jag.
Ha en trevlig kväll kram Jessica




4 kommentarer:

  1. Ni ser ut att ha en rolig lekpark där! Mysigt med picknick. Va fina saker du har inhandlat! Hoppas du snart blir bättre i nacken. Ha det gott. Kram Lenita

    SvaraRadera
  2. hejsan
    tusen tack för dina budget alternativ till dyra green gate....gillar det och jätte snygga saker..
    ha en bra dag lolla

    SvaraRadera
  3. Ja då är det därför som det snöa idag eftersom du inhandlat blommor att plantera hihihi. Vad mycket fint du hittat. Gulliga lampskärmar. Själv ska jag ställa mig å måla listor till vardagsrummet så vi blir klar nån gång. Ha en mysig torsdagskväll.
    Kramisar Carina

    SvaraRadera
  4. Dom lampskärmarna var verkligen ett fynd! Och visst påminner det om Greengate.
    Trist med snön, men det är väl det som kallas Aprilväder...

    Kram Jenny

    SvaraRadera