lördag 25 april 2009

Sol sol sol har sommarn kommit

Idag är det Lördag och det har varit en underbar dag det är som sommar ute och både jag och barnen är röda och fräckning nu. Ett sak som händer varje vår då man är rödhårig.
Vi gick ut nio i morse och har ätigt både lunch och middag ute, till middag grillade vi mums.
Har fixat och donat ute i trädgården, varit ute och cyklat och hoppat på stutsmattan.
Sen har jag fått flera stora planer som jag vill göra i trädgården men min man tycker inte det är så bra han vill bygga klart sitt garage. Men men nästa år kanske jag kan få en av mina planer min inglasade balkong.

1 kommentar:

  1. Känner igen det där med alla planer man får, o allra helst nu så här på våren... men men planerna finns ju ofta kvar i huvudet, jag menar dom försvinner ju inte, fniss. Vilken fin spinnrock du visar!! Ja, visst ha vi ett alldeles fantastiskt väder!! Jag blir också fräkning o röd, ler - rödhårig. Bruka skoja att jag ä glad att jag åtminstone blir lite röd. Ha en fortsatt bra helg. Kram Lenita

    SvaraRadera