måndag 27 april 2009

Måndag igen

Inspiration från hemtex bjuder jag på idag.




Idag är det då Måndag och jag är ledig, så grabbarna och jag ska fortsätta ute med veden om vi orkar. Jag ska in till stan sen i eftermiddag då barnen ska iväg på orientering och då ska jag kolla efter handtag till garderoben som nu har blivit målad.
Jag vissa hur det ser ut när det är klart. Det är lite molnigt idag men det är lite bra för vi har bränt oss allehopp i familjen då man inte tänker på solskyddsfaktor i april hihi.
Nej nu slutar jag för idag ska kolla runt hos andra bloggar innan vi går ut ha en bra dag kram jessica

8 kommentarer:

  1. Ha en bra dag och ta´t lugnt med veden!:)

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  2. Det var fina saker du visade. Ha så kul med veden... Kram

    SvaraRadera
  3. Jag ska ut och klippa mina rosor.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  4. Fina bilder du bjuder på idag! O soffan i det tidigare inlägget blev ju hur fin som helst!! Ha en riktigt bra dag. Kram Lenita

    SvaraRadera
  5. Åh. Produkterna från Maison Belle är jag bara så sugen på:) Ha en fin måndag.
    Kram Lallis

    SvaraRadera
  6. Fräscha saker! Maison Belle gillar jag! :)
    Ha en bra vecka och tack för hälsningen hos mig!
    Kamomilla

    SvaraRadera
  7. Tack snälla för den gulliga kommentaren!, va fint det blev efter målningen av köksoffan. Kanonfint! Ha en finfin vecka! Kram M

    SvaraRadera
  8. Har ni bränt er? Vad tusan har ni för dunder sol? **fniss**

    Jag måste sitta och gassa om jag ska få någe färg medans syrran blir brun bara hon visar sig ute..
    Rättvist eller?!! ;O)

    Tack för kommentaren föresten! Det värmer med så fina komplimanger =)

    Vi ses nog snart ska du se ;)

    Kramar ERika

    SvaraRadera