söndag 12 april 2009

Kalas

Ja då är kalaset slut, det vart bara släkt som kom då gubben min har halsfluss igen tredje gången nu urk. Så medan har var på akuten och fick medicin hade vi kalas för min bonusdotter. Farmor farfar min mamma och storebror och hans blivande var här morfar vågade inte och min lillebror var lite dålig efter en hård påskhelg.
Men hon hade roligt och fick en massa presenter Å så här vart tårtan jag är riktigt nöjd


På eftermiddag tog jag och min mamma en promenad medan alla fyra barnen cyklade en bra avslutning på kalaset Ha det så bra kram Jessica

4 kommentarer:

  1. Säger det igen,(tåls säga många gånger om) vilken härlig o fin tårta du har gjort!! Härligt med kalas o flickan verkar ju ha blivit helnöjd! Tråkigt med halsfluss! Den här förkylningen o halsfluss verkar gå runt hos många om o om igen ha jag hört. Hoppas att det snart blir bättre. Ha det gott. Kram Lenita

    SvaraRadera
  2. Undra när det var när ni var förbi då? Ja här har det varit lite lugnt idag eftersom Peter inte varit pigg o vi har ingen ork kvar känns det som. Men vi ska försöka att få upp lite tapeter nu ikväll så du får komma om du vill men vi är nog inge trevligt sällskap. O något dricka av starkare blir det inte för min del eftersom jag tagit en alvedon för detta eländiga huvud som hela tiden ska tala om att det finns. Men du är välkommen som alltid om du vill komma förbi min vän. Kramisar Carina

    SvaraRadera
  3. Tänkte lämna ett litet spår när jag nu kikat runt lite.Vilken jättefin tårta du gjort.
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Vad tråkigt med halsfluss; precis lagom över påsken och 7-års dagen också! Tur att det blev ett lyckat kalas iallafall!

    Jättfin tårta, vad du är duktig! Min yngsta dotter heter också Minna ;)

    Ha en bra dag!
    Kram Sandra

    SvaraRadera