söndag 5 april 2009

Målning pågår

Som jag nämnt tidigare har jag inte haft inspiration till stor dåd men lite vitmålning sitter aldrig fel.
Just nu håller jag på att måla om lite saker i sovrummet ni får se när jag är klar hihi.
Annars har vi haft en riktigt rolig dag först kommer två gokillar och deras mamma hit och lekte och sen efter lunch fick vi besök av våra vänner från Bollnäs.

Å det var lite lustig då man tänker på hur vi är tillsammans, mamman och jag funkar kanon bra pappan och min gubbe funkar kanon bra ,dottern och min dotter funkar kanon bra.
Dom är lika gamla och hennes stor kille funkar kanon bra med mina smågrabbar.

Deras stor kille är snart 1,50 cm lång min längsta grabb är 1,09 tror jag, mina går på dagis och deras kille går i skolan.
Men han är en sån fantastisk kille som har fantasi tålamod och ork och han verkar ha riktigt kul då han är med mina små grabbar.

Så jag hoppas mina grabbar blir lika underbar som deras för det är helt klart en av dom goaste och bästa grabben jag vet.
Å det säger jag inte för att han ville gifta sig med mig när han var 3 år hihi Ha en bra vecka kram jessica

2 kommentarer:

  1. Vad kul att det fungerar så bra, det blir så lätt då..:)
    kram kram

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket! Det har inte blivit så mycket från önskelistan, men däremot många sekiner på Ombonat :D
    Vad målar du nu? Du ger en annan ångest med din energi ;);)
    Kram Linda

    SvaraRadera