söndag 5 april 2009

Tulpaner

I dag blir det en bild med vita tulpaner som står i hallen, tulpaner är så vårliga tycker jag, och vädret igår var ju nästan sommar lik.
Idag är det inte lika fint väder men vi ska få bollnäs främmande idag så vi kan vara inne då.

Imorgon ska man tillbaka på jobbet efter en ledig helg. Sen jobbar jag hela påsk tråkigt men man får va glad åt extra pengarna det ger.

Inredningsmässigt händer det inte så mycket jag har möblerat om lite på övervåningen så jag har en byrå och en bokhylla att måla om men lusten att göra det finns inte just nu.
När barnen har lagt sig vill man bara vara och sitta framför tv. Hoppas alla har en bra söndag. Kram jessica

4 kommentarer:

  1. Hejsan!
    Tack för gulliga ord inne hos mig!

    Älskar vita tulpaner, ja jag älskar tulpaner över huvudtaget, älskar den våriga känslan de ger och deras krispighet. Jag får nog ta och handla mig en bukett nere i affären!

    Ha en härlig söndag!
    Kram
    Lotta

    SvaraRadera
  2. Vad fint det är med tulpaner en riktig vårblomma. Tack för att vi fick komma o leka en stund idag. Oskar han var helslut när vi kom hem och sover nu sött i soffan. Ha det gott. Kram Carina

    SvaraRadera
  3. Jättevackert med vita tulpaner! Fint väggord åxo :) Ha det gott. Kram Lenita

    SvaraRadera
  4. hejsan!!!
    det är ju så vårit och härligt med tulpaner
    vilket fint väggord du hade
    ha en bra dag lolla

    SvaraRadera