tisdag 28 april 2009

Idag är det Tisdag och jag har jobbat och barnen har varit på dagis och lekis, å då det var sent i går då dom var på orientering blir det en slapp dag nu när vi kommit hem.
Skulle behöva fixa med veden men det får bli en annan dag.
Idag bjuder jag på några detaljer från hallen uppe. Först är det en bild på min mjölk kanna som har fått blivit en blomkruka.

Här har vi min lilla gräddkanna

Å en mjölk och gräddflaska som vi hittade under huset då vi byggde om



Å så till sist en tavla som jag ropat in på tradera.
Det är riktigt tråkigt väder idag då det regna i morse och dimma hela dan. Man blev lite bortskämd i helgen då det var så underbart ute och vädret bidrar till att man är extra trött idag. Ha det så bra kram Jessica


3 kommentarer:

  1. Heh hej! Tack så mycket för din peppning hos mig, just vad jag behöver! Jag försöker tänka som du också skrev, att nästa gång vet jag så mycket mer än jag hade gjort om jag klarat tentan denna gången! Tror inte man kan ha för mycket "onödiga kunskaper" då man går ut som nyexaminerat ssk :)) Utan så mycket kött på bena som möjligt! Och tavlans budskap så passande! Måste komma ihåg det! Kram på dig! /mia

    Dina gamla flaskor är fina, de kan man aldrig ha för många av!

    SvaraRadera
  2. Så fina gamla saker du har.:-) Kram

    SvaraRadera
  3. hejsan
    kul att du visar så fina bilder från din hall, tavlan var ju helt umderbar, verkligen min smak
    ja vi har trist väder idag usch!!!
    Ha en trevlig kväll

    SvaraRadera