fredag 3 april 2009

Symaskin

Jag besluta mig att måla borde vit, benen får vara svart i nuläget då jag vill ha kvar symaskin på bordet då jag tycker den har sin charm.
Jag ska prova i helgen om symaskin fungerar, min man vill ju ha en att sy skinn i till alla hans bil ider och har vi tur får jag en för snyggt och han för användning hihi.
Håller även på att måla locket men den behöver ett till lager färg, den kommer nog få stå så här på golvet för tycker det blev rätt bra.
Man kan ju göra en botten och så har man ett litet förvarings ställe till hihi

2 kommentarer:

  1. hejsan
    När jag tittar på dina fina bilder kommer jag på att en sån symaskin har jag ståendes i stallet, kanske skulle ta in den och fixa till den.. din blev ju jättefin
    ha en bra dag lolla

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Vad fin den blev! Jag har en likadan, förutom att jag har en lucka på bordet,så att maskinen göms under bordet,så man kan använda sig av hela bordsytan när man vill. Riktigt fyndigt!

    Det är tunga grejor det där; den gör rediga gropar i golvet om man har plastmatta på golvet ;)

    Ha en trevlig helg!
    Kram Sandra

    SvaraRadera