onsdag 15 april 2009


Ja då är vi hemma igen efter en hel dag i Sundsvall.
Vi var på Drakborgen och lekte och sen tog vi en sväng på Ikea där barnen var i bollarna och jag och mamma handla.
Sen skicka vi hem barnen med morbror så jag och mamma kunde gå och leta vår jackor till barnen.
Ska ta kort på mina inhandlade saker som jag hittade bla på rusta. Hittade två riktigt söta kuddar som jag ska ha på köks soffan då jag hittar en.
Men det var en riktigt trevlig dag och tre trötta barn kom hem nu på kvällskvisten.
Sen fick jag ett samtal av min mans mormor som undrade om jag ville ha en gungstol och en spinnrock som hennes farmor hade haft, självklart ville jag ha det då det är hedrande att hon tänkte på mig.
Det ska bli kul att se hur dom ser ut och vart jag ska ha dom, det återstår att se.
Ha det så bra kram Jessica

2 kommentarer:

  1. Men så kul att shoppa i Sundsvall - vi bodde i Härnösand för länge sedan - då fanns en butik som hetet rosa huset - underbart ställe!

    Kram Maud

    SvaraRadera
  2. Ni verkar ha haft en trevlig resa till Sundsvall. Ja ingen date vart det i går heller. Nu är det länge sen. Vi var till syrran och gratta henne försenat men hon var inte hemma dagen hon fyllde och vi kom inte hem förrän halv nio och då körde vi igång med fortsättningen av tapetseringen. Så nu är vi snart klar. Vi har vid fönstret kvar.
    Vilka fina saker du visade.
    Nu blir jag avis jag vill oxå ha en spinnrock. Vad kul att få lite grejor så där.
    Hoppas att det är bra med er.
    Kram Carina

    SvaraRadera