onsdag 29 april 2009

En underbar dar

Ja tänk vad det är en härlig tid nu, trots att man har varit på jobbet hinner man vara ute i solen och bara mysa.
Så när vi kom hem satte vi oss och tog en glass och bara njöt av solen, I vår trädgård har det börjat bli riktigt vår sommar likt små saker har kommit fram som tex mina blå svampar sen mina små gubbar som står i en härlig prakt av blå blommor
Sen måste jag vissa stolen som vi fick av min mamma där kan jag sitta i sommar occh njuta medan barnen leker



Har varit och köpt en till symaskin denna hanma dock ute på balkongen som ett avlastningsbord

Ha en underbar dag i solen nu ska jag laga mat sen ska jag äntligen ut på min Onsdags date med min goa vän Carina det var länge sedan nu vi var iväg och gjorde något så det blir extra skönt att åka iväg i dag och fika och kanske en promenad i solen.
Ha det gott och va rädd om er kram jessica


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar