söndag 8 mars 2009

Blocket fynd

Jag la ett bud och jag fick dena byrå/bord på blocket. Nu ska vi bara åka å hämta det och sen fram med penseln och vitfärg kommer att bli så snyggt. Jag vet inte riktigt vart jag ska ha den men det kommer vi väl på. Sen ska min minsta och jag åka på Ikea på Onsdag så då ska vi handla lite mer förvarings saker då jag har flyttat upp lite mer leksaker på barnens rum så snart är det leksaks fritt från nedevåningen.
Spel och sånt kommer vi väl alltid ha nere men dom syns ju inte då dom stör mig inte. Ha en bra kväll. kram jessica

3 kommentarer:

  1. Vad kul med en ny grej.Hoppas allt är bra med er och att helgen har varit bra.
    Kram Carina

    SvaraRadera
  2. Hej! Fyndat =) ska bli kul å se "the make over"

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Det kommer att bli superfint vitt!
    Kram /Sandra

    SvaraRadera