måndag 16 mars 2009

Detaljer

I dag bjuder jag på lite detaljer hemifrån. På ordningen idag är det annars inte så mycket ska försöka städa och handla lite och så kommer mamma och ska vara med oss.

Igår hade vi en underbar vår dag, idag är det molnigt än så läge mendet finns hopp om att det kanske kan bli fint senare idag vi kan ju hoppas.

Idag fyller min vän Miriam år men då det är lite långt att åka för att fira henne får jag gratta henne här. Grattis Miriam,



Satt och planerade hur jag ska göra i trädgården till somman, troligen målar jag om våra trämöbler på veradan till vit och så vill jag ha en deckstol i vit.
Det kommer väl att bli en ökning av buskar i trädgården och på nåvis vill jag ha dit en mur och fixa till nivåskillnad på ett av ställena då det ändå inte växer något där nu.
Då kan man ju lika gärna fylla upp lite till och få en riktigt kant iställe för sluttning. Men vet inte riktigt hur eller av vad jag ska göra muren av så det tål att fundera på.
Sen är det ju så att det kostar så mycket pengar då an ska fixa till i trädgården så muren kanske får vänta.
Är nyfiken på hur ni har gjort i era trädgårdar kan man få se lite bilder?
Ha det bra nu kram jessica

7 kommentarer:

  1. Hej är oxå sugen på att ta tag i trädgården!! Mysiga bilder från ert utefikande...härligt med våren som kommer smygande.
    kraaaaam

    SvaraRadera
  2. Hej gumman!
    Kikar in hos dig och hoppas att allt är bra med dig!
    Och att din helg varit lugn och skön!
    Tack för att du finns Kram Tina

    SvaraRadera
  3. Visst längtar man till trädgårdstiden.. Men du, vilket fint väggord du har! SÅ tänkvärda ord!! Ha det så gott. Kram Lenita

    SvaraRadera
  4. Kan tro att det blir mycket gott fika med dina fina Greengatemuggar.

    kram!

    SvaraRadera
  5. Visst längtar man till att vara ute i trädgården! Än så länge är bara snödropparna och vintergäcken uppe och blommar... Men om det kommer lite sol och värme. så kommer det nog fler blommor!
    Kram
    Marie

    SvaraRadera